Robert Burneika promuje markę Beef Master

Autor: pr 15 listopada 2012 12:32

Robert Burneika promuje markę Beef Master

Popularny w ostatnim czasie kulturysta, Robert Burneika, deklarujący wielokrotnie słabość do steków wołowych - jest bohaterem pierwszego z serii filmików promujących markę Beef Master, oferującą produkty w 100% z wołowiny. Publikacja filmu z udziałem sportowca rozpoczyna kampanię promującą markę Beef Master, jej produkty oraz konsumpcję mięsa wołowego w Polsce.

Działania promocyjne będą prowadzone w internecie na serwisie YouTube oraz portalu społecznościowym Facebook - zarówno na profilach marki oraz oficjalnych profilach Roberta Burneiki.

W najbliższym czasie zostanie wyemitowanych 8 filmów z udziałem sportowca: 4 reklamowe oraz 4 kulinarne, w których Robert Burneika wraz z Szefem Kuchni i Kapitanem Polskiej Reprezentacji Kucharzy - Grzegorzem Cieleckim - prezentuje różne przepisy na dania z wołowiny Beef Master.

W przyszłości zostanie opublikowanych jeszcze 18 filmów kulinarnych, po części z udziałem Roberta Burneiki.

Za produkcję oraz kreację kampanii Beef Master odpowiedzialne są agencje CMedia oraz SIMPLY.


Zakłady Przemysłu Mięsnego "Biernacki" powstały w 1994 roku. Obecnie są jednym z najszybciej rozwijających się zakładów branży mięsnej w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane