Rozdają nowy napój energetyczny Green-Up

Autor: epr.pl 5 sierpnia 2009 13:09

Rozpoczęła się ogólnopolska akcja samplingowa nowego napoju energetycznego Green-Up. Poprzez sampling pełnowartościowych opakowań z napojem Herbapol-Lublin, producent zamierza zbudować świadomość oraz wizerunek nowego produktu ze swojego portfolio.

Działania promocyjne z udziałem hostess będą prowadzone na stacjach benzynowych, parkingach, w zagłębiach biurowych i na uczelnianych kampusach, potrwają do połowy października.  Zadaniem hostess, poza zachęcaniem do spróbowania nowego napoju, jest informowanie o różnicach Green-Up w stosunku do innych napojów energetycznych. Chodzi głównie o podkreślenie faktu, iż Green-Up został stworzony na bazie naturalnych składników, siła jego działania bierze się z wysokiej zawartości naturalnej kofeiny z guarany, a produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.

We wrześniu i październiku działania obejmą zaś 7 miast (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin), docierając do pracowników biurowych i studentów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane