REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania telewizyjna marki Rio Mare

Autor: pr 8 sierpnia 2011 14:13

W drugim tygodniu sierpnia rusza w Polsce kampania telewizyjna marki Rio Mare. Bohaterem spotu będzie sztandarowy produkt marki - tuńczyk Rio Mare w puszcze. Dodatkowo kampanii reklamowej będą towarzyszyły inne działania promocyjne.

REKLAMA

Kampania Rio Mare prowadzona pod hasłem „Tuńczyk Rio Mare. Prawdziwie włoski smak" rozpoczyna się w drugim tygodniu sierpnia i będzie trwała aż do 2 tygodnia września bieżącego roku. Wykorzystany zostanie do tego 15 sekundowy spot reklamowy prezentujący oryginalny, włoski wyśmienity produkt powstający ze składników najwyższej jakości. Spot będzie emitowany w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyły dodatkowe działania promocyjne. Będą należały do nich:
- Działania wspierające w punktach sprzedaży: szczególna dbałość o zatowarowanie półek, dodatkowe ekspozycje, atrakcyjne promocje oraz animacje i degustacje przy półce.
- Działania PR w prasie konsumenckiej i handlowej oraz w Internecie.
- Przyciągająca uwagę mobilna forma outdoorowa - charakterystyczna oprawa floty Rio Mare.
- Atrakcyjne wydane książeczki Rio Mare z prawdziwie włoskimi przepisami dla konsumentów


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA