PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania telewizyjna Okocim Radler

Autor: pr 2 lipca 2014 10:38

Rusza kampania telewizyjna Okocim Radler

Rusza kampania telewizyjna marki Okocim Radler. Nowy, 15-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w dynamicznej stylistyce orzeźwienia, jest emitowany od 1 lipca. W ramach kampanii wspierany jest wariant Okocim Radler z limonką i tegoroczna nowość - Okocim Radler grejpfrut z limonką.

REKLAMA

Dynamiczny, pełen świeżości spot podkreśla orzeźwiającą moc okocimskich radlerów - mixu 45% jasnego piwa Okocim i 55% orzeźwiającej lemoniady z dodatkiem soków z soczystych owoców grejpfruta i limonki. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRASIL, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował Film Delikatesy. Spot jest emitowany na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych. Kampanii będą towarzyszyć działania online na profilu marki na Facebooku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15852

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA