Rusza największa akcja rekomendacyjna w historii Kompanii Piwowarskiej

Autor: pr 14 grudnia 2012 09:20

Aż 700 młodych ludzi weźmie udział w akcji wsparcia sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej, która odbędzie się w dniach 14-21 grudnia. Studenci odwiedzą prawie 5000 sklepów w 27 miastach na terenie całej Polski. Podczas przedświątecznego tygodnia będą zachęcać do zakupu piw z portfolio KP, jednocześnie szerząc kulturę piwną. To jedna z największych akcji rekomendacyjnych na rynku FMCG i zarazem największa w historii KP.


Po raz pierwszy Kompania Piwowarska zaangażowała do promowania swoich produktów tak wielką liczbę ludzi na raz. Specjalnie na potrzeby tej akcji współpracujące z KP agencje zrekrutowały 700 studentów w 27 polskich miastach, w których znajdują się ośrodki akademickie. W założeniu każdy student ma odwiedzić 7 punktów sprzedaży w swoim mieście, co oznacza, że młodzi ludzie docelowo zawitają do 4900 sklepów.

Zadaniem studentów nie będzie po prostu promowanie produktów - ma być to raczej forma doradztwa piwnego. Podczas wizyt w sklepach uczestnicy akcji będą zachęcać potencjalnych konsumentów do zakupu produktów z portfolio KP - ze szczególnym uwzględnieniem innowacji, czyli Tyskiego Klasycznego i wszystkich wariantów Książęcego - poprzez aktywne rozmowy o markach oraz korzyściach wynikających z nabycia danego piwa. Dodatkowo akcja ma na celu promowanie kultury piwnej wśród konsumentów. To rozszerzenie programu Ambasadorzy Piwa, który jest realizowany w firmie od początku roku, jednak dotychczas obejmował tylko pracowników.
Wszyscy studenci przed akcją wzięli udział w specjalnym szkoleniu produktowym, przeprowadzonym przez Trenerów Sprzedaży oraz Trenerów Regionalnych KP pod kierownictwem Adama Samorka, starszego managera ds. rozwoju sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Podczas pracy „w terenie" widoczność i rozpoznawalność zapewnią im specjalnie zaprojektowane koszulki, a wsparciem podczas rozmów z klientami sklepów będą m.in. książeczki Ambasadorów Piwa, zawierające opisy wszystkich marek znajdujących się aktualnie w ofercie firmy.
To nie pierwszy przypadek, gdy Kompania Piwowarska w taki sposób wspiera sprzedaż swoich produktów. Ponad rok temu wśród konsumentów w punktach sprzedaży detalicznej promowany był Żubr Ciemnozłoty, a jesienią tego roku w lokalach gastronomicznych - Książęce. Różnica polegała na tym, że wówczas do nowych marek przekonywali sami pracownicy biurowi KP, w tym przedstawiciele zarządu, zaś akcje nie były prowadzone na tak szeroką skalę.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane