Rusza nowa kampania Maoam

Autor: Marketing przy kawie 27 stycznia 2009 15:32

12 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania reklamowa Maoam. Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych zobaczyć można spot Maoam Breakdance. Wsparcie kampanii stanowią działania prowadzone w prasie oraz Internecie.

Powiązane tematy:

Trwająca od 12 stycznia kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam firmy Haribo opiera się na 15' sekundowym, animowanym spocie Maoam Breakdance.

Emisji spotów telewizyjnych towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i Internecie. Przez cały styczeń trwa intensywna kampania na kluczowych portalach. Maoam otrzyma również wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w prasie i Internecie.

Adaptacją holenderskiej reklamy Maoam zajęło się Studio Altea. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane