REKLAMA
REKLAMA

Rusza nowa kampania marki Winiary

Autor: Marketing przy kawie 24 lutego 2009 11:52

Na początku lutego ruszyła kampania „Dobra strona kuchni" promująca serwis kulinarny www.winiary.pl. Celem akcji prowadzonej w telewizji i Internecie jest zaprezentowanie marki WINIARY jako nowoczesnej, otwartej na nowe media i wykorzystującej najnowsze technologie do komunikacji ze swoimi konsumentami, dla których Internet jest coraz częściej podstawowym źródłem informacji, także o kuchni.

REKLAMA
Kampania promująca serwis opiera się na spocie telewizyjnym, który emitowany jest od 2 do 28 lutego.

Spot jest emitowany w kanałach telewizyjnych: TVP 1 i TVP2, Polsat, TV4, Polsat 2, TVN, TVN 7, TVN Style, Animal Planet.

W drugim tygodniu lutego ruszy kampania w komunikatorze gadu-gadu. Akcja obejmie też pakiety zasięgowe w sieciach reklamowych arbonetwork i oridian, a jej dodatkowym wsparciem będą działania realizowane w wyszukiwarce Google.

Pomysł i realizację spotu przygotowała agencja FireFly Creation. Produkcją zajmował się Graffiti Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mediaedge:cia. Autorami scenariusza są K. Kałużna - Copywriter, K. Mantur - Art. Director, S. Zembrzuski - Creative Director. Wyreżyserował go Ł. Zadrzyński. Za nadzór ze strony Client Service odpowiedzialni są: K. Mazurek- Ziomek - Client Service Direcor oraz J. Sznuk - Senior Account Manager.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA