REKLAMA
REKLAMA

Ruszyła druga odsłona kampanii serków Bakuś

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2010 14:19

Prasa kobieca i parentingowa oraz telewizja znalazły się w media planie drugiej odsłony kampanii reklamowej realizowanej przez Bakoma SA dla marki Bakuś. Działania prowadzone są pod hasłem "Za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca MAMA!" i wykorzystują kreacje, które swą premierę miały podczas ubiegłorocznej kampanii.

REKLAMA

W przypadku prasy, kampania zaplanowana została na trzy miesiące. Zaangażowanie w kampanię mam znanych sportowców, którzy odnieśli sukces, ma uwiarygodnić istotę strategii komunikacyjnej marki Bakuś. - Alicja Gortat, Ewa Małysz, Krystyna Jędrzejczak i Ewa Włoszczowska, bohaterki naszej akcji, przekonują, że naprawdę wspierały swoje dzieci  -podsumowuje Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu w Bakoma SA.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA