Ruszyła internetowa kampania soków Fresz

Autor: epr.pl 15 lipca 2009 12:02

Ruszyła internetowa kampania soków Fresz

Wystartowała internetowa kampania soków Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.). Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.

Miejscem skupiającym całość komunikacji jest strona internetowa www.orzezwienie.pl. Na stronie uruchomiono konkurs, który ma pomóc w wyłonieniu najlepszego sposobu na zaskakujące orzeźwienie (zgłoszenia bazują na zdjęciach i materiałach video). Wyprodukowano interaktywną grę bazującą na bohaterach spotu telewizyjnego. Szata graficzna strony zmienia się w zależności od pory dnia. Unikalnym elementem kampanii wykorzystanym po raz pierwszy na rynku Polskim jest innowacyjne wykorzystanie mikrofonu podłączonego do komputera - użytkownik dmuchając w mikrofon może zamrozić bądź odmrozić stronę. 

Za strategię i zakup mediów odpowiada MEC Interaction, komórka interaktywna domu mediowego Mediaedge:CIA. Strona internetowa powstała przy współpracy MEC z agencją kreatywną Unia Interactive, strategicznego partnera MEC w tym obszarze.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • imka 2009-08-01 21:59:02

    Ja wysłałam dwa zdjęcia, na obu jest mój narzeczony (jeszcze o tym nie wie), powiem mu jak pojedziemy na Azory :)

  • adi 2009-07-30 22:47:39

    bardzo fajna stronka, ładnie zrobiona, nowocześnie, bardzo fajny myk z tym mikrofonem i zamrażaniem jej.

  • martyna 2009-07-17 10:30:56

    Wzięłam udział w konkursie, wrzuciłam fotkę wujka, który w beczce się orzeźwia, mam nadzieję, ze wygramy ten lot balonem hihi:)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane