Ryż Britta z logo Wiem, co wybieram

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2010 09:36

Firma Sawex, producent ryżu marki Britta dołączyła do programu znakowania żywności „Wiem, co wybieram". W sumie już ponad 100 produktów otrzymało logo „Wiem, co wybieram", ułatwiające konsumentom przy półce sklepowej wybór produktów, których skład jest zgodny z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi.

Program został wprowadzony w Polsce w 2008 roku przez firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods oraz Unilever. Jeszcze w 2008 roku do programu dołączyło dwóch nowych Partnerów: Agros Nova z marką Fortuna i piekarnia Vini, a w 2009 roku grono partnerów poszerzyło się
o firmy POSTI, Hoop Polska a także Victoria Cymes. 

Logo „Wiem, co wybieram" umieszczone na froncie opakowania produktów żywnościowych przyciąga uwagę konsumentów oraz pomaga im podczas zakupów wybierać produkty, które mogą stać się elementem dobrze zbilansowanej diety. To proste i skuteczne rozwiązanie, które pozwala na wprowadzanie w diecie małych zmian, dzięki którym można zmniejszyć spożycie tłuszczów nasyconych, tłuszczów trans, soli (sodu) oraz cukru - składników, które w nadmiarze mają niekorzystny wpływ na zdrowie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane