Südzucker Polska promuje Cukier Królewski

Autor: epr.pl 5 czerwca 2009 10:01

Z początkiem czerwca ruszyła najnowsza kampania Cukru Królewskiego. Ogólnopolskie działania mają charakter informacyjny i ich zadaniem jest powiadomienie o trwającej promocji konsumenckiej marki.

Grupę docelową stanowi grupa kobiet w wieku 30+ oraz punkty sprzedaży detalicznej. Media użyte w kampanii to przede wszystkim prasa: handlowa, tygodniki i miesięczniki kobiece (głównie poradniki) magazyny typu „people" oraz pisma kulinarne.

Kampania oraz konkurs promocyjny, w którym do wygrania są trzy kupony na zakup AGD o wartości 10 tys. złotych potrwają do końca sierpnia. Działania są związane z rozpoczynającym się sezonem na domowe przetwory owocowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane