San Pellegrino i Ducati połączyły siły - powstała limitowana edycja opakowania

Autor: pr 21 lipca 2014 11:53

San Pellegrino i Ducati, dwie włoskie marki, połączyły swoje siły. W rezultacie współpracy powstała limitowana edycja opakowania.

Od drugiego tygodnia lipca, woda w nowych limitowanych opakowaniach zaczęła pojawiać się w sklepach. Edycja limitowana dotyczy butelek PET w formatach 0,5l i 1l. Kluczowym wsparciem dla marki będzie sprofilowana kampania digitalowa oraz odpowiednie eksponowanie produktów w punktach sprzedaży. Specjalna butelka S.Pellegrino Ducati, dostępna będzie do wyczerpania zapasów.

Jednocześnie zaplanowane zostały działania wspierające pojawienie się limitowanej edycji wody. Na oficjalnej stronie sanpellegrino.com do obejrzenia jest już najnowsza reklama.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane