Ser Polesia Czar promują materiały POS

Autor: Marketing przy kawie 25 września 2009 13:31

Ser Polesia Czar promują materiały POS

We wrześniu na sklepowych półkach w całej Polsce pojawi się nowa linia serów o nazwie Polesia Czar. Koncepcję komunikacji pod hasłem '...jest dobrze!' oraz projekty materiałów POS opracowała poznańska agencja Albedo Marketing.


Marka Polesia Czar ma być pozycjonowana w świadomości konsumentów w wyraźny i wyjątkowy sposób. Dlatego postanowiono przełamać konwencję, zgodnie z którą produkty wiejskie, takie jak sery, pokazywane są na tle sielskich krajobrazów. „Klimatyczność" wsi została zobrazowana w humorystyczny sposób, poprzez nawiązanie do jednego z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu - na ławeczce.

Polesia Czar to nowa marka spółdzielni Spomlek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane