Sery Sereneda będą promowane w telewizji

Autor: press.pl 1 kwietnia 2010 09:34

Sery Sereneda będą promowane w telewizji

5 kwietnia ruszy kampania nowej marki serów żółtych Serenada (Spółdzielnia Mleczarska Spomlek). Kampania przebiegać będzie w telewizji i Internecie.

Animowany spot, zrealizowany przez łódzkie studio Se-Ma-For, wykorzystuje animację lalkową. Oprócz telewizji przewidziano działania w Internecie, które składają się z kampanii banerowej i konkursu na stworzenie karykatury z sera. Marka Serenada plasowana jest na średniej półce cenowej. Jednym z jej konkurentów jest Hochland. Grupą docelową produktu są mieszkające w miastach kobiety w wieku 25-54 lat. Pod marką Serenada oferowanych jest osiem serów w plastrach i kawałkach, m.in. gouda, radamer, salami. Strategię marki, jej nazwę, opakowania i kampanię przygotowała agencja PZL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane