Smakija Toy Story z kampanią w miejscu sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 18 marca 2010 14:57

W marcu ruszyła prowadzona przez POS Media Poland, kampania reklamowa dla Bacha Polska. Celem ogólnopolskiej akcji promocyjnej jest zachęcenie konsumentów do kupna nowych jogurtów oraz puddingów marki Smakija.

Producent zdecydował się na przeprowadzenie kampanii z wykorzystaniem stoperów prostych oraz wobblerów, które wyróżniają produkty na półce sklepowej.
Nowości wprowadzone przez Bacha Polska w kategorii produktów mlecznych to waniliowe oraz truskawkowe, zawierające żywe kultury bakterii jogurty oraz orzechowe i czekoladowo-orzechowe puddingi. Chcąc zachęcić najmłodszych konsumentów do spróbowania przekąsek Smakija producent dołączył do swoich produktów postacie z kreskówki Toy Story, którymi można się bawić po wycięciu z kartonowego opakowania.
Kampania obejmuje swym zasięgiem wybrane hipermarkety sieci Real, obsługiwanej na wyłączność przez POS Media Poland, oraz delikatesy Alma. Akcja promocyjna potrwa do 4 kwietnia.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Arturo 2010-04-08 22:30:03

    Tak, z dziećmi dokładnie tak jest. Nawet jak im się znudzą to będą chciały jeszcze i jeszcze. Zachłanne bestie;)

  • splukany 2010-04-08 22:09:05

    Fajne zabawki są, z pewnością to dobry pomysł. niestety, teraz juz bede musial im je kupowac za kazdym razem

  • malka 2010-04-08 21:31:27

    A ja kupiłam ostatnio swoim dzieciom parę opakowań bowiem nie drogie były a dzieciaki

    bardzo szybko zjadają te deserki, no cóż pozazdrościć apetytu;))

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane