Sobieski zmienia wizerunek wódki Polonaise

Autor: epr.pl 21 maja 2009 13:18

Grupa Sobieski poinformowała, o zmianie oprawy graficznej wódki Polonaise. Marka zmienia barwę etykiety i zakrętki na granatową. Zmiana etykiety dotyczy również delikatnej wiśniówki - Polonaise Wiśniowy, który produkowany jest na bazie wódki Polonaise i soku z naturalnych polskich wiśni.

Nowa etykieta, w granatowej szacie graficznej, która odmładza markę i ma wyraźnie wyróżnić produkt Grupy Sobieski na półkach sklepowych.

- Obecne działania marketingowe przyniosą wymierne korzyści, głownie poprzez poszerzenie lojalnej już grupy docelowej. Staramy się trafić również do młodszej klienteli, nieco poniżej 30. roku życia - powiedział Paweł Gręda - Szarzyński, brand manager w Grupie Sobieski, odpowiedzialny za marki krajowe.

„Tradycja o czystym brzmieniu od 1764 r" - pod takim hasłem promowana będzie wódka Polonaise. Hasło nawiązuje do tradycji zarówno Polmosu Łańcut, historii samej wódki Polonaise. Rozpoczęte działania promocyjne dot. relaunchu wódki Polonaise będą wykorzystywały materiały BTL i są prowadzone w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane