Sok jabłkowy (NFC) marki Magdalene - pierwszy w segmencie premium

Autor: PR 18 kwietnia 2016 08:33

Sok jabłkowy (NFC) marki Magdalene - pierwszy w segmencie premium

Soki typu NFC (nie z koncentratu) pojawiły się całkiem niedawno na polskim rynku i pomimo krótkiej historii okazały się przebojem, ale również pożądanym, świeżym powiewem w kategorii skoków owocowych.

- W ostatnich 4 latach spożycie soku NFC w Polsce wzrosło o 54% i jest obecnie na poziomie około 15,4 % kategorii soków owocowych. Patrząc na wysoko rozwinięte rynki konsumenckie Europy Zachodniej, USA i Japonii kategoria soków NFC rozwija się bardzo dynamicznie i stanowi kilkudziesięciu-procentowy udział w rynku, a w przypadku Japonii sięga 80%. Jednym słowem w Polsce jest jeszcze dużo do zrobienia - mówi Jacek Skoneczny, v-c prezes grupy producenckiej Europejskie Centrum Owocowe Sp. z o.o. (E.C.O. Grupa).

E.C.O. Grupa uważa, że pomimo dużej dostępności konkurencyjnych marek prywatnych i własnych na półkach sklepów wielkopowierzchniowych jest miejsce na kolejnego gracza. - Co więcej wierzymy, że mamy pomysł jak to zrobić. Dzisiejsza strategia polskich producentów soku NFC opiera się na dwóch składowych tj. szerokiej ofercie wariantów smaków opartych na soku jabłkowym z domieszką innych owoców (łącznie z tropikalnymi) oraz wyczerpującej walce cenowej finalnego produktu. Nie chcemy uczestniczyć w tak nakreślonej rzeczywistości. Wolimy kreować własną - przekonuje Jacek Skoneczny.

E.C.O. Grupa chce pójść inną drogą. - Z przeprowadzonych przez nas wnikliwych badań konsumenckich, ale również obserwacji rynku europejskiego, gdyż tam właśnie rozpoczęła się historia naszej marki soku premium Magdalene, wynikało jednoznacznie, ze rynek potrzebuje soku jabłkowego wysokiej jakości. Kluczem do sukcesu jest więc stały dostęp do surowca, który w przypadku sadowniczej grupy producenckiej jest czymś naturalnym. Po prostu mamy własne jabłko przez cały rok. Jakkolwiek muszę podkreślić, ze jabłko, które ma trafić do opakowania soku Magdalene przechodzi rygorystyczną kontrolę (łącznie z jakością wewnętrzną jabłka) i jest specjalnie sortowane pod względem: odmianowości, kalibru oraz poziomu wybarwienia owocu. Tłoczymy sok na bieżąco (nie robimy zapasów na początku sezonu) pod konkretne zamówienie klientów, dlatego też nasz sok jest zawsze świeży i nie potrzebuje dodatku witaminy C - antyutleniacza. Trzymamy się sztywnych zasad koncepcji soku NFC czyli sok z owoców i nic więcej. Ostatecznie otrzymujemy dwa wyjątkowe warianty smakowe soku jabłkowego 100% najwyższej jakości sygnowanego marką Magdalene. Taki właśnie produkt zaczęliśmy z dużym sukcesem dystrybuować w krajach Europy Zachodniej oraz w jednej z wiodących sieci dystrybucji w Polsce - wyjaśnia Jacek Skoneczny. Jednocześnie jak zaznacza v-ce prezes E.C.O. Grupa, producenci zrzeszeni w Europejskim Centrum Owocowym są realistami, ale jakość jest dla nich kluczowym elementem, pozycjonującym produkt w segmencie premium. - W tym miejscu muszę wspomnieć o naszym opakowaniu, które w założeniach projektowych miało być oryginalne, innowacyjne i funkcjonalne zarazem i być inne niż wszystkie. Efekt: opakowanie Magdalene ma nowoczesny i dynamiczny design, oryginalny kształt (jedyny taki na rynku) umożliwiający włożenie go do lodówki i nalewanie soku bez konieczności wyjmowania pudełka. Dołączyliśmy specjalną rączkę, która w wygodny sposób ułatwia transport produktu. Wiemy, że konsumenci doceniają nasze wysiłki. Opakowanie jest ambasadorem marki na półce sklepowej gdzie zapada kluczowa decyzja: kupić sok Magdalene czy produkt konkurencji - wyjaśnia Jacek Skoneczny.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane