Sosy marki Heinz w kampanii Mindshare Polska

Autor: pr 9 sierpnia 2012 09:24

Z początkiem sierpnia w telewizji oraz internecie wystartowała kampania reklamowa sosów marki Heinz. Szeroko zakrojona kampania telewizyjna pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku" obejmuje emisję dwóch, 15 sek. spotów w kluczowych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsat, TVP, TVN Mix, Polsat Mix, AtMedia.

Spoty promują dwa produkty marki Heinz - nowy sos hamburgerowy oraz sos czosnkowy, który swoją premierę miał w zeszłym roku. Kampania podkreśla najważniejszą zaletę produktów marki Heinz: wyjątkowy i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu. Spoty emitowane są w tych samych blokach reklamowych. Promocję sosów marki Heinz wspiera reklama graficzna w wyszukiwarce Google oraz działania promocyjne na Facebooku.

Kampania wystartowała 1 sierpnia i potrwa do 31 sierpnia br. Za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań reklamowych dla HJ Heinz Marketing Polska odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kreację spotu wykorzystywanego w kampanii opracowały agencje: Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane