Spacer po linie w Warszawie to element kampanii Grolscha

Autor: press.pl 30 września 2009 09:58

Specer po linie to element kampanii reklamowej piwa Grolsch, które od sierpnia jest w portfolio Kompanii Piwowarskiej.

 Reklama teaserowa Grolscha przebiega także na muralach (w Warszawie, np. przy skrzyżowaniu ul. Brackiej i Nowego Światu). Znak - dwie splecione zielone litery "G" - jest wyświetlany również na ścianach budynków w kilku miastach w Polsce.

W portalach jest emitowany film, którego bohaterem jest jadący samochodem mężczyzna. We wszystkich tych działaniach również pojawia się symbol dwóch "G".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane