REKLAMA
REKLAMA

Spacer po linie w Warszawie to element kampanii Grolscha

Autor: press.pl 30 września 2009 09:58

Specer po linie to element kampanii reklamowej piwa Grolsch, które od sierpnia jest w portfolio Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA

 Reklama teaserowa Grolscha przebiega także na muralach (w Warszawie, np. przy skrzyżowaniu ul. Brackiej i Nowego Światu). Znak - dwie splecione zielone litery "G" - jest wyświetlany również na ścianach budynków w kilku miastach w Polsce.

W portalach jest emitowany film, którego bohaterem jest jadący samochodem mężczyzna. We wszystkich tych działaniach również pojawia się symbol dwóch "G".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA