Spomlek wydał na reklamy 3,5 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl 26 maja 2009 11:23

W 2008 roku Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek zainwestowała w kampanię reklamową promującą markę sera Radamer blisko 3,5 mln zł. Znaczna część tej kwoty przeznaczona była na emisję spotów reklamowych w TV oraz sponsoring wybranych programów telewizyjnych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

Dodatkowymi kanałami komunikacji marketingowej, z których skorzystała spółdzielnia był Internet oraz prasa handlowa. Spomlek ma zdefiniowaną strategię. W niedalekiej przyszłości chce być uznanym producentem szlachetnych serów dojrzewających.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane