Startuje kampania reklamowa marki Chiquita

Autor: pr 26 września 2013 13:07

1 października 2013 roku w 8 głównych miastach Polski ruszy billboardowa kampania promująca banany Chiquita.

Działania reklamowe obejmą: Warszawę, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice wraz z aglomeracją śląską, Szczecin oraz Łódź.
Banany swoich zwolenników znalazły również w Polsce - już co drugi Polak deklaruje, że Chiquita to jego preferowana marka bananów
(na podstawie wyników badań marki Chiquita przeprowadzonego przez TNS). Wśród respondentów, znających markę Chiquita, aż 85% chciałoby, żeby sklep, w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.
Kampania zostanie przeprowadzona pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita", a billboardy ukażą ulubione owoce Polaków ułożone w wyciągnięty do góry kciuk.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane