Strong chce się wyróźniać na półkach sklepowych

Autor: epr.pl 31 sierpnia 2009 11:26

W sierpniu br. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo „Strong" w całkowicie nowych opakowaniach. Nowe butelki i puszki utrzymane są w czarno-złotej kolorystyce. Ewolucja wizerunku piwa wiąże się ze zmianą grupy docelowej, do której „Strong" jest adresowany. Ma również pomóc w wyróżnieniu na półkach sklepowych.

Zmianom poddane zostało także logo marki Strong. Teraz podkreśla dwusłodowość (ciemny słód prażony i jasny pilzneński). Wprowadzenie nowej stylistyki będzie wsparte kampanią telewizyjną oraz promocjami w punkcie sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane