Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok

Autor: wirtualnemedia.pl 13 marca 2009 12:27

Super-Pharm rozpoczyna kampanię reklamującą obniżenie cen luksusowych perfum. Akcja obejmuje telewizję i sklepy tej sieci.

Super-Pharm reklamuje wprowadzaną w swoich sklepach obniżkę cen luksusowych perfum. Kreacja kampanii startującej pod hasłem "Perfumy do -60 proc. przez cały rok" jest utrzymana w różowo-kwiecistej stylistyce i prezentuje marki objęte promocją.

Akcja reklamowa od 18 marca będzie prowadzona w telewizji (TVN, TVN Style, TV 4) i wszystkich sklepach Super-Pharm (plakaty).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 kwietnia - przygotowała agencja Communication Unlimited.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane