Szeptana kampania orzeszków Nic Nac's

Autor: wirtualnemedia.pl 29 września 2009 10:31

Trwa kampania promocyjna orzeszków Nic Nac's oparta na marketingu rekomendacji. Akcja prowadzona przez agencję Streetcom obejmuje również działania w internecie.

W ramach kampanii promocyjnej orzeszków Nic Nac's 2,3 tys. aktywnych towarzysko osób w wieku 19 - 29 lat otrzymało zestawy orzeszków tej marki wraz z próbkami dla znajomych i ciekawostkami na temat tych produktów. Jednocześnie na stronie internetowej marki ruszył konkurs, w którym codziennie można zdobyć nagrodę za zdjęcie pokazujące, jak chrupanie Nic Nac's nakręca imprezę. Na fotografie głosują inni internauci, a autorzy mogą zachęcać do tego swoich znajomych dzięki specjalnej opcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • dsddd 2009-11-11 21:37:24

    kupa

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane