REKLAMA
REKLAMA

Telewizja pomoże podjąć decyzje zakupowe w Carrefourze

Autor: wirtualnemedia.pl 9 czerwca 2009 12:37

Spółka PRN Polska wprowadziła nowy system komunikacji sieci telewizji in-store zlokalizowanej w hipermarketach Carrefour - podaje portal Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA
Głównym zadaniem nowej formuły telewizji ma być informowanie i pomoc klientom w podjęciu decyzji zakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjną pomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA