Telewizyjna kampania Mazurskiego Smaku

Autor: epr.pl 2 kwietnia 2009 11:03

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową marki Mazurski Smak.

Produkty pod marką parasolową Mazurski Smak dostępne są na rynku od 2008 roku. Dotychczasowe działania reklamowe ograniczały się do działań handlowych. Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące.

Oprócz Mazurskiego Smaku Mlekpol znany jest m.in. z marek Łaciate i Milko. Jest liderem produkcji mleka UHT, posiadając około 35% udziału w rynku tego mleka w kraju.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane