Tenczynek rusza z pierwszą kampanią TV

Autor: portalspozywczy.pl 29 stycznia 2010 09:26

Tenczynek rusza z pierwszą kampanią TV

Marka przetworów owocowo-warzywnych z portfolio firmy Gardenau rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową.


Kampania ta będąca działaniem związanym z wprowadzaniem marki Tenczynek na rynek ogólnopolski, rozpocznie się pierwszego lutego i potrwa do połowy marca br. Telewizyjne spoty reklamowe pod hasłem "Niepowtarzalny smak polskiej tradycji" wyemitują: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style i TVN Meteo, jak również stacje wchodzące w skład pakietu AT Media (takie jak np. Domo oraz Kuchnia TV). 
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25 - 45 lat, prowadzących własne gospodarstwa domowe, gotujących i ceniących najwyższą jakość żywności, a właśnie takie produkty opierając się na wielowiekowej tradycji, oferuje marka Tenczynek.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane