REKLAMA
REKLAMA

Terravita odświeża wizerunek swoich czekolad

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2009 13:24

Zmiana wizerunku czekolad marki Terravita będzie miała wsparcie w kampanii internetowej, na nowej konsumenckiej stronie www.terravita.pl, która wystartowała 8 września br.

REKLAMA
Motywem przewodnim strony są Badania Działania Czekolady, o których opowiada Profesor Terrski - szalony naukowiec z charyzmą. Zachęca również do udziału w Powszechnych Badaniach Czekolady Działania. Jest to konkurs dla konsumentów, polegający na przeprowadzeniu naukowego eksperymentu z czekoladą.
Kampania internetowa startuje 5 października.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA