To jasne jak czarna porzeczka - reklama Finlandii w sklepach

Autor: wirtualnemedia.pl 30 października 2009 10:22

To jasne jak czarna porzeczka - reklama Finlandii w sklepach

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego wariantu smakowego wódki Finlandia. Akcja przebiega pod hasłem "To jasne jak czarna porzeczka".

Kampania reklamowa nowego smaku wódki Finlandia - Blackcurrant Fusion jest oparta na motywach kiści czarnej porzeczki. Przekaz pod hasłem "Co nowego w Finlandii? To jasne jak czarna porzeczka" podkreśla, że ten wariant jest właśnie wprowadzany do sprzedaży.

Akcja jest prowadzona w sklepach detalicznych oraz supermarketach Real, Carrefour, Makro, Alma i Bomi, obejmując różnorodne nośniki, m.in. owijki paletowe, ekspozytory, standy naladowe, plakaty, ulotki prezentacje multimedialne, prezentacje na standach, naklejki i inserty do menu.
Kampanię zaplanowano do końca roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane