Trwa kampania wprowadzająca Lipton Green Apple Ice Tea

Autor: wirtualnemedia.pl 22 czerwca 2009 11:25

Pod hasłem 'Spróbuj nowej' przebiega kampania reklamowa wprowadzająca na rynek markę Lipton Green Apple Ice Tea. W akcji obejmującej działania BTL wykorzystywane są fotokody.

Akcja pod hasłem "Spróbuj nowej" skierowana jest do kobiet w wieku 20 - 44 lat, które prowadzą zdrowy tryb życia i podążają za aktualnymi trendami.

W ramach działań w czerwcu animatorzy rozdają w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu darmowe butelki promowanego napoju wraz z ulotkami informującymi o ogólnopolskim konkursie SMS-owym, w którym należy przesłać odpowiedź na pytanie: "Co kuszącego odkryłaś w nowej Lipton Green Apple Ice Tea?". Na ulotkach znajdują się również fotokody, dzięki którym można ściągnąć na telefon komórkowy film prezentujący tę markę. W lipcu akcja będzie prowadzona w kurortach nadmorskich (Sopot, Władysławowo, Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Dziwnów), w których zbudowano również specjalne są strefy Lipton Green Apple Ice Tea z atrakcjami takimi jak joga, masaż i body painting.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane