Tyskie ogłasza "Międzynarodowy Rok Piwa"

Autor: press.pl 3 kwietnia 2009 09:45

W prasie, telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania piwa marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pt. "Międzynarodowy Rok Piwa".

Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Tyskiego jako piwa uznanego w kraju i za granicą oraz wspieranie tradycji i kultury piwowarskiej.

Pierwszym elementem działań jest spot pt. "Kaskada" przedstawiający spadające kapsle różnych, międzynarodowych marek piwa. Drugi etap to emitowane w Internecie na zasadzie wirusa i w kinach spoty pt. "Rozmowy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane