PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Tyskie wykorzystuje w kampanii wspólny z wioską olimpijską równoleżnik

Autor: press.pl 3 lutego 2010 10:20

Tyskie wykorzystuje w kampanii wspólny z wioską olimpijską równoleżnik

Kompania Piwowarska jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej, która weźmie udział w XXI Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver. Pomysł kampanii oparto na tym, że zarówno Tychy, gdzie powstała marka, jak i Park Olimpijski w Whistler leżą na równoleżniku 50°08'N.

Akcja obejmuje telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej i Internet. W sklepach na terenie całego kraju prowadzone są promocje handlowe, a w sprzedaży pojawi się limitowa seria pięciopaków olimpijskich. W serwisie You Tube uruchomiono też kanał "Tuba Kibica", gdzie Polacy będą mogli umieszczać filmy z życzeniami dla polskich sportowców. Z kolei ze strony Tyskie.pl internauci będą mogli pobrać m.in. Kibicometr - widget, który zlicza liczbę ruchów wykonanych myszką komputerową i zamienia je na liczbę kilometrów. Po każdym pokonanym wirtualnie dystansie 8300 km (odległość dzieląca Tychy i Whistler), na ścianach budynków w Vancouver i Whistler wyświetlone zostaną filmy z kanału "Tuba Kibica". Na połowę lutego zaplanowano też działania eventowe w Tychach (m.in. otwarcie wystawy "Polacy na Olimpiadach" i pokaz rzeźb lodowych.
Za koncepcję kreatywną, działania BTL (w tym eventy w Tychach, pomysł na pięciopak olimpijski), stworzenie Tyskie.pl i działania w serwisie You Tube odpowiada agencja Tequila Polska. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja DDB Warszawa. Działania PR i media relations realizuje agencja Raczkiewicz-Chenczke Consultants. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Projekty opakowań wykonała agencja PND Futura.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane