Ugo Nespolo zaprojektował nową etykietę Campari

Autor: pr 28 sierpnia 2012 11:58

Ugo Nespolo zaprojektował nową etykietę Campari

Limitowana edycja Campari z etykietą zaprojektowaną prze znanego włoskiego artystę Ugo Nespolo - to nowy projekt CAMPARI 2012.

Campari od kilkudziesięciu lat współpracuje ze znanymi artystami przy unikalnych projektach, limitowanych etykiet zdobiących butelki tego aperitifu.

Pierwsza z nich powstała w 1921 roku na zlecenie Davida Campari. Stworzył ją wówczas Leonetto Cappiello, słynny włoski twórca plakatów reklamowych. Przy kolejnych projektach marka Campari współpracowała m.in. z Romero Britto, Tobiasem Rehebergerem, Vanessą Beercroft oraz Assume Vivid Astro Focus.

Campari 2012 to współczesna adaptacja grafiki „Spiritello" stworzonej przez Leonetto Capiello przeszło 90 lat temu. Ugo Nespolo w swojej wersji „Spiritello" zastosował żywe, jaskrawe kolory oraz łagodną linię brzegów tak charakterystyczną w jego twórczości.

"20-letnia współpraca z marką Campari pozwoliła mi w pełni ją zrozumieć i docenić jej wartości. To wielki zaszczyt, że zostałem poproszony o stworzenie własnej interpretacji legendarnej etykiety "Spiritello", stworzonej przed laty przez Leonetto Cappiello." - powiedział Ugo Nespolo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane