Unilever promuje Delmę Extra

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 lutego 2009 14:01

Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji w zakresie reklamy prasowej oraz materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing.

Grupę docelową działań stanowią kobiety pomiędzy 25 a 45 rokiem życia, odpowiedzialne za gospodarstwo domowe i codzienne zakupy.

Akcja promocyjna trwa od 16 lutego do 30 marca 2009 roku. Za obsługę platformy sms-owej oraz stronę internetową odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing. Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LOWE GGK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane