Unilever startuje z reklamami lodów

Autor: dla handlu.pl 3 marca 2009 12:39

Unilever Polska zleca On Board PR działania PR na rzecz marek Algida i Carte D’Or.

Firma On Board PR rozpoczyna realizację kampanii „Dobra przyjemność każdego dnia" dla marek Algida i Carte D'Or należących do portfolio Unilever Polska.

Celem projektu jest podkreślenie wpływu, jaki spożywanie lodów ma na dobre samopoczucie oraz zaakcentowanie przyjemności związanych z ich jedzeniem. To już druga edycja kampanii „Dobra przyjemność każdego dnia" realizowanej przez firmę On Board PR. Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2009 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane