Urbańska twarzą szamponów Pantene

Autor: press.pl 26 sierpnia 2009 10:25

Procter & Gamble wykorzystuje w najnowszej kampanii Pantene wideoblog o pielęgnacji włosów. Ambasadorką akcji została Natasza Urbańska. Jest to jedna z pierwszych w Polsce kampania środków do pielęgnacji włosów wykorzystująca wizerunek celebryty za pomocą wideobloga.



Serwis skierowany jest do kobiet w wieku 20-49 lat, mieszkanek średnich i dużych miast. Celem działań jest budowanie świadomości marki i zachęcenie do udziału w konkursie "Mocniejsze włosy w 10 dni".
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane