REKLAMA
REKLAMA

Velvet Aroma reklamuje się jako delikatny

Autor: wirtualnemedia.pl 31 lipca 2009 12:38

W połowie lipca, pod hasłem 'Rozkosznie delikatny', rozpoczęła się kampania wizerunkowa Velvet Aroma. Kreacje opierają się na motywie małego labradorka, który jest rozpoznawalną ikoną marki Velvet.

REKLAMA

Kampania obejmuje telewizję (spoty 15" i 10" w stacjach TVP, Polsat, TVN oraz stacjach niszowych), kino (spoty 30" w sieciach Cinema City, Helios oraz Kinoplex) oraz nośniki komunikacji miejskiej (autobusy i tramwaje) w wybranych aglomeracjach.

Największe natężenie kampanii przewidziane jest na sierpień, kiedy poza wspominanymi mediami rozpocznie się ekspozycja na citylightach i w warszawskim metrze (City Info).

Adresatkami kampanii są kobiety 30-45 lat, wykształcone, zarabiające powyżej średniej, mieszkanki dużych i średnich miast.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA