Velvet Aroma reklamuje się jako delikatny

Autor: wirtualnemedia.pl 31 lipca 2009 12:38

W połowie lipca, pod hasłem 'Rozkosznie delikatny', rozpoczęła się kampania wizerunkowa Velvet Aroma. Kreacje opierają się na motywie małego labradorka, który jest rozpoznawalną ikoną marki Velvet.

Kampania obejmuje telewizję (spoty 15" i 10" w stacjach TVP, Polsat, TVN oraz stacjach niszowych), kino (spoty 30" w sieciach Cinema City, Helios oraz Kinoplex) oraz nośniki komunikacji miejskiej (autobusy i tramwaje) w wybranych aglomeracjach.

Największe natężenie kampanii przewidziane jest na sierpień, kiedy poza wspominanymi mediami rozpocznie się ekspozycja na citylightach i w warszawskim metrze (City Info).

Adresatkami kampanii są kobiety 30-45 lat, wykształcone, zarabiające powyżej średniej, mieszkanki dużych i średnich miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane