W czasopismach dla rodziców startuje kampania mleka Nestlé Junior

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2010 09:45

W czasopismach dla rodziców startuje kampania mleka Nestlé Junior

W prasie kierowanej do rodziców startuje kampania reklamowa mleka modyfikowanego Nestlé Junior dla dzieci powyżej 1. roku życia. Jest to kampania wspierająca nowy wariant smakowy tego produktu. Hasło kampanii to "Mleko, które dzieci piją duszkiem".

Nawiązaniem do hasła kampanii jest postać mlecznego duszka pojawiająca się w reklamach prasowych. Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży nowego mleka Nestlé Junior o smaku naturalnym. Jako metafora braku dodatku cukru w nowym mleku Nestlé Junior, w kampanii pokazana została uciekająca od produktu kostka cukru.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane