W internetowym konkursie Leona losowanie nagród odbywa się co 5 minut

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2010 10:29

Agencja interaktywna byss.pl stworzyła platformę promocyjną dla właściciela marki Leon, firmy Hortex. Nowa realizacja agencji związana jest z promocją, która wystartowała 15 marca bieżącego roku.

Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować się na stronie www.wyspaleona.pl, a następnie wybrać zakładkę „Promocja". Konkurs polega na uzupełnianiu wirtualnego albumu naklejkami, które uzyskuje się dzięki wprowadzaniu kodów z promocyjnych opakowań soków Leon. Dla uczestników do wyboru są trzy albumy tematyczne: „Zwierzęta", „Świat" oraz „Ja i moje ciało". Poznawanie zasad promocji ułatwia animowane intro, która wyświetla się przy każdorazowym wejściu na stronę.

W konkursie Lwa Leona nagrody przyznawane są co 5 minut. Uczestnicy mogą zdobyć interesujące gry edukacyjne lub ciekawe encyklopedie wydawnictwa Siedmioróg. Codziennie do wygrania jest również nagroda specjalna - konsola Nintendo Wii, którą otrzyma uczestnik z największą liczbą punktów zdobytych na Wyspie Leona.


Promocja Hortexu będzie wspierana kampanią ATL, na potrzeby której powstał również specjalny spot telewizyjny. Konkurs Lwa Leona potrwa do końca maja 2010.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane