W listopadzie rusza pierwsza kampania outdoorowa marki Limito

Autor: portalspożywczy.pl 23 października 2009 10:28

W listopadzie pod hasłem "Łosoś z natury doskonały" rusza pierwsza kampania outdoorowa marki Limito, pod którą sprzedawane są mrożone produkty z łososia norweskiego i mieszanki owoców morza z sosami do spaghetti lub risotto.

W czterech największych polskich aglomeracjach na blisko 300 nośnikach pojawią się plakaty reklamujące polędwicę z łososia norweskiego marynowaną w ziołach.
Kampanii towarzyszyć będą wzmożone akcje o charakterze animacyjno-degustacyjnym w wybranych sklepach sieci: Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł.
Limito jest gdańską firmą od 5 lat specjalizującą się w dystrybucji mrożonych ryb i owoców morza. Jako jeden z kluczowych dostawców dla sektora HoReCa od roku stawia na budowę pozycji także w sektorze detalicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane