Walentynkowa akcja prasowa marki Kamis

Autor: portalspozywczy.pl 2 lutego 2010 09:44

"Zakochana para, Malina i Kardamon" to hasło rozpoczynającej się 1 lutego walentynkowej kampanii marki Kamis, która obejmie wysokonakładowe dwutygodniki i tygodniki dla pań m.in. tytuły: Pani Domu, Przyjaciółka, Party, VIVA!, Wysokie Obcasy.

‘Bohaterem' kampanii jest gorąca para sezonu czyli połączenie maliny i kardamonu w Przyprawie do grzanego wina i piwa Kamis.
Key visual reklamy stanowi apetyczna i zmysłowa grafika (soczyste owoce malin, słodki, rozgrzewający grzaniec) skojarzona z przewrotną i zabawną grą słów.

Wsparciem kampanii prasowej będą działania w internecie na portalach tematycznych skierowanych do kobiet, w tym konkurs literacko-kulinarny na stronie kamis.pl. Przygotowana została również specjalna podstrona serwisu kamis.pl dedykowana Walentynkom, na której znalazły oryginalne przepisy kulinarne wykorzystujące afrodyzjakalną moc ziół i przypraw Kamis.

Kreacja: agencja Czteryczwarte
Zakup mediów: MediaCom
Interent: agencja Kamikaze

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane