Warka promuje się w Internecie

Autor: epr.pl 10 lipca 2009 10:10

Agencja GoldenSubmarine - w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. - przygotowała internetowy serwis dla marki Warka. Celem serwisu - działającego pod adresem http://www.warka.com.pl/ - jest zaprezentowanie nowego wizerunku marki w Internecie oraz wsparcie wizerunkowej kampanii reklamowej.

W świat piwa Warka wprowadza internautów reklama telewizyjna pt. „To chmiel decyduje", podkreślająca kluczową rolę chmielu w uzyskiwaniu niepowtarzalnego smaku Warki. Specjalna animacja chmielowa - z dynamiczną muzyką w tle - jest również motywem przewodnim całego serwisu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane