REKLAMA
REKLAMA

Warka rusza z nową akcją konsumencką

Autor: pr 16 października 2013 09:38

W przerwie meczu Polska-Anglia, wyemitowany został spot telewizyjny Warki, który zaczyna nową akcję konsumencką piwa Warka - „Ekipa w komplecie".

REKLAMA

90-sekundowy spot pokazuje autentyczną historię czwórki braci, z których trzech wyjechało na Wyspy Brytyjskie w poszukiwaniu lepszej pracy. Bardzo rzadko widują się w komplecie, a najstarszy z nich, który został w kraju, napisał o tym na facebookowym fanpage'u Warki, komentując wpis o przesłaniu przez kogoś skrzynki piwa do kumpla w Hiszpanii. Warka postanowiła spełnić jego marzenie.

Reklama relacjonuje wydarzenia, które miały miejsce kilka dni wcześniej. Towarzyszą jej 15-sekundowe spoty spełniające rolę trailerów.

Spot jest początkiem nowej kampanii Warki, w ramach której marka znów ma spełniać marzenia ekip. 16 października na profilu marki na Facebooku ruszył konkurs, dzięki któremu internauci mogą przeżyć taką samą historię jak bohaterowie telewizyjnej reklamy. W zabawie ekipy mogą prezentować siebie i swoje akcje za pomocą konkursowej aplikacji, a co tydzień spośród trzydziestki o największej liczbie like'ów jednego zwycięzcę wybiorą bohaterowie spotu. Warka pokrywa koszty podróży i organizuje ekipie zorganizować imprezę w jednej ze 78 wareckich piwiarni na terenie kraju.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA