Warka: To chmiel decyduje

Autor: wirtualnemedia.pl 5 maja 2009 10:40

Pod hasłem "To chmiel decyduje" rusza kampania reklamowa piwa Warka. Akcja jest na razie prowadzona na outdoorze, a wkrótce obejmie telewizję.

Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamowa Warki pokazuje złocistą szyszkę chmielową tworząca się z piwa tej marki świeżo nalanego do szklanki. Kampania jest na razie prowadzona na billbordach i siatkach wielkoformatowych w 38 miastach, a wkrótce - formie dwóch spotów - obejmie telewizję. Akcji towarzyszy promocja, w której do kartonów piwa Warka są dołączane szklanki, otwieracze i metalowe podkładki.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kam 2010-05-24 23:13:13

    jak chmiel decyduje o jakości tej zasranej warki to dlaczego w składzie nic nie pisze że tam jest

  • p 2010-02-10 16:45:05

    patrząc na eytkietę/skład Warki, a także pozostałych lagerów, jedyne słowo na ch... jak chmiel, ciśnie się na usta pod adresem marketingowców piwa Warki.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane