Wedel promuje nowy smak Ptasiego Mleczka

Autor: press.pl 18 lutego 2010 10:16

Wedel promuje nowy smak Ptasiego Mleczka

Wedel rozpoczął kolejny etap komunikacji "Wedel - Fabryka Przyjemności". Wizerunkowy film "Pingwiny" został zrealizowany w Paryżu

. 30-sekundowymi spotami firma chce pozycjonować się jako marka, która dostarcza przyjemności. Krótsze spoty informują o nowym wariancie Ptasiego Mleczka - Koktajlu Truskawkowym. Zaplanowano też ośmiosekundowy billboard sponsorski przy serialu "Klub Szalonych Dziewic" w TVN oraz działania w Interencie, m.in. na YouTube. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane