REKLAMA
REKLAMA

Whiskey Jameson promuje się na imprezach on-trade

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2010 09:19

Whiskey Jameson promuje się na imprezach on-trade

Z okazji obchodów dnia św. Patryka (17.03) i marca - jako najbardziej irlandzkiego miesiąca w roku - whiskey Jameson zaprasza na cykl imprez on-trade, które obejmą 15 wieczorów w siedmiu miastach w Polsce. Hasłem przewodnim marki jest „Sine Metu", czyli bez obaw.

REKLAMA
Podczas cyklu imprez ma pełnoletnich konsumentów czekają promocje drinków (whiskey Jameson na lodzie, z colą oraz sokiem żurawinowym) oraz nagrody gwarantowane - tatuaże oraz zdjęcia przesyłane wprost z imprezy na prywatną skrzynkę mailową. Myślą przewodnią jest „Miksuj i Łącz", wokół którego zaplanowana jest promocja konsumencka, jak również część artystyczna wieczoru - DJ'skie miksy muzyki irlandzkiej.

Za koncept, kreację oraz obsługę cyklu odpowiedzialna jest agencja Touch and Try.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA