PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Whiskey Jameson promuje się na imprezach on-trade

Autor: dlahandlu.pl 18 marca 2010 09:19

Whiskey Jameson promuje się na imprezach on-trade

Z okazji obchodów dnia św. Patryka (17.03) i marca - jako najbardziej irlandzkiego miesiąca w roku - whiskey Jameson zaprasza na cykl imprez on-trade, które obejmą 15 wieczorów w siedmiu miastach w Polsce. Hasłem przewodnim marki jest „Sine Metu", czyli bez obaw.

Podczas cyklu imprez ma pełnoletnich konsumentów czekają promocje drinków (whiskey Jameson na lodzie, z colą oraz sokiem żurawinowym) oraz nagrody gwarantowane - tatuaże oraz zdjęcia przesyłane wprost z imprezy na prywatną skrzynkę mailową. Myślą przewodnią jest „Miksuj i Łącz", wokół którego zaplanowana jest promocja konsumencka, jak również część artystyczna wieczoru - DJ'skie miksy muzyki irlandzkiej.

Za koncept, kreację oraz obsługę cyklu odpowiedzialna jest agencja Touch and Try.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane