REKLAMA
REKLAMA

Winiary promuje ekspresowy barszcz czerwony

Autor: portalspozywczy.pl 3 grudnia 2009 10:35

Winiary promuje ekspresowy barszcz czerwony

Ruszyła kolejna świąteczna kampania ekspresowego barszczu czerwonego Winiary. Akcja, która swym zasięgiem obejmuje hipermarkety Tesco oraz sieci Real, POLOmarket, Billa, Carrefour, Piotr i Paweł oraz Alma jest uzupełnieniem kampanii w mediach.

REKLAMA

Celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zwrócenie uwagi i zachęcenie kupujących do zakupu ekspresowego barszczu czerwonego Winiary marki Nestle Polska. W kampanii wykorzystano m.in. stopery regałowe, proste oraz podświetlane, reklamujące ulubioną świąteczną zupę Polaków.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA