Winiary promuje ekspresowy barszcz czerwony

Autor: portalspozywczy.pl 3 grudnia 2009 10:35

Winiary promuje ekspresowy barszcz czerwony

Ruszyła kolejna świąteczna kampania ekspresowego barszczu czerwonego Winiary. Akcja, która swym zasięgiem obejmuje hipermarkety Tesco oraz sieci Real, POLOmarket, Billa, Carrefour, Piotr i Paweł oraz Alma jest uzupełnieniem kampanii w mediach.


Celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zwrócenie uwagi i zachęcenie kupujących do zakupu ekspresowego barszczu czerwonego Winiary marki Nestle Polska. W kampanii wykorzystano m.in. stopery regałowe, proste oraz podświetlane, reklamujące ulubioną świąteczną zupę Polaków.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane