Woda Nata reklamuje się w punktach sprzedaży

Autor: epr.pl 13 sierpnia 2009 12:45

Woda Nata reklamuje się w punktach sprzedaży

Na outdoorze i w punktach sprzedaży trwa relaunchowa kampania reklamowa wody mineralnej Nata. Akcja promuje zmieniony wizerunek marki, która ma nową nazwę, butelkę i logo.

Kampania wody mineralnej Nata reklamuje jej nową nazwę, która przed relaunchem brzmiała Nata Aqua. Marka zmieniła też butelkę, etykietę i logo. Odświeżona marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

Akcja od początku sierpnia jest prowadzona głównie w regionie pomorskim, obejmując outdoor (billboardy, mobile i nośniki typu jet bike), punkty sprzedaży oraz działania motywacyjne dla hurtowników i detalistów pod hasłem "Nata w Natarciu".

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane