Wódka Wyborowa rusza z nową kampanią

Autor: pr 27 lipca 2009 10:05

Rozpoczęła się nowa kampania marki Wyborowa, której celem jest podkreślenie międzynarodowego charakteru marki. Działania w ramach kampanii potrwają do końca sierpnia.

Kampania obejmuje szereg aktywności: materiały POS w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, cykl wydarzeń on-trade "Wyborowa Worldwide Tour", kolekcjonerską limitowaną edycję butelki Wyborowej w 3 wersjach oraz działania PR.

Limitowana kolekcjonerska edycja butelki wódki Wyborowa to kluczowy element prowadzonej kampanii. Butelka dostępna standardowo w sprzedaży została "ubrana" w specjalny sleeve. Występuje ona w 3 wersjach - "Puls Tokio", "Zakręcony Londyn" i "Wibracje Rio de Janeiro". Butelka jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży na terenie całego kraju do wyczerpania zapasów.

Kampania "Splash" wspierana jest również działaniami PR, między innymi poprzez cykliczny newsletter Wyborowej kierowany do mediów, który ukazuje różne oblicza działalności marki - od wyników sprzedażowych przez obecność na ważnych wydarzeniach wizerunkowych na całym świecie czy limitowane edycje i promocje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane