Wojak wypromuje się dzięki boksowi

Autor: press.pl 7 maja 2009 10:08

Marka piwa Wojak (Kompania Piwowarska) została sponsorem cyklu gal boksu zawodowego. Umowa między Kompanią Piwowarską a Bulit KnockOut Promotion, grupą boksu zawodowego, została podpisana na pięć lat.

Kompania Piwowarska ma prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników z grupy Bulit KnockOut Promotion. - Wojak jest najnowszą marką w naszym portfolio. Boks idealnie do niej pasuje, bo nie chcemy, by była utożsamiana tylko z żołnierzem, ale przede wszystkim z męską rywalizacją i zwycięstwem - mówi Tomasz Brycki, marketing manager Kompanii Piwowarskiej. Fakt sponsorowania boksu przez Wojaka firma będzie wykorzystywała w konkursach promocyjnych i podczas eventów. Kompania Piwowarska uruchamia też program "Boksuj o szanse", którego celem będzie poszukiwanie młodych, zdolnych bokserów.
Wojak stał się własnością Kompanii Piwowarskiej rok temu, gdy firma kupiła browar w Kielcach. Marka skierowana do młodych mężczyzn interesujących się sportem jest piwem jednym z najtańszych w portfolio Kompanii.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane